13-07-2016 Bezoek aan Cork - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo Killaars - WaarBenJij.nu 13-07-2016 Bezoek aan Cork - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo Killaars - WaarBenJij.nu

13-07-2016 Bezoek aan Cork

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

13 Juli 2016 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen na een ontbijtje in het IBIS met de schuttlebus naar schiphol. Ook hier beginnen we al aardig de weg te kennen. Inchecken vertrekhal 3 positie 24. Tot onze verbazing bleek dat de balie pas om 07:20 uur open ging, dus we waren veel te vroeg. Na het openen van de balies bleek er een computer storing te zijn, waardoor inchecken niet mogelijk was. Na een uur wachten, de rij was inmiddels fors te noemen konden we inchecken. De rest verliep gesmeerd waardoor we om 09:00 uur in het vliegtuig zaten maar pas om 10:20 uur vertrokken ( wat je gesmeerd noemt). Na de bagage en de auto te hebben opgepikt zijn we voorzichtig richting Middleton gereden. Inchecken in het hotel was nog niet mogelijk, we zijn dan ook Middleton gaan verkennen om een kleinigheid te eten. Om 14:00 uur konden we, conform afspraak met de receptie inchecken in dit mooie hotel. Daarna vertrokken naar Cork om Mark en Sharon te bezoeken. Samen met de ouders van Sharon en Mark en Sharon de dag verder ingevuld met een heerlijk diner en de nodige drankjes. Voor mij natuurlijk sans alcohol omdat ik nog terug moest rijden naar het hotel. Een lange maar leuke dag. Morgen staat Killiney bay ( Dublin) op het programma. Tot morgen.

• 14 Juli 2016 - 08:03

Ben:

Het is toch wat, richting Ierland reizen. Wij hadden zowel op de heen als op de terug weg vertraging.. Have fun!!