Voorbereidingen en vertrek naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo Killaars - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en vertrek naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo Killaars - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en vertrek naar Amsterdam

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

12 Juli 2016 | Nederland, Amsterdam

De voorbereidingen zijn getroffen, de checklist is afgewerkt en de koffers zijn gepakt, we kunnen vertrekken. Vandaag rijden we naar AMSTERDAM waar we een nacht overnachten in het IBIS hotel om morgenvroeg (heel vroeg) met de schuttlebus naar luchthaven Schiphol te worden gebracht. Volgens planning gaan we om 09:20 uur de lucht in en landen we in Cork plaatselijke tijd om 10:05 uur. De huurauto ophalen, altijd weer een avontuurtje apart, welke verzekeringen en zekerheden willen ze me nu weer aansmeren of me overtuigen dat het beter is een grotere auto te huren i.v.m. de bagage. We horen het wel morgen. We kunnen starten met onze reis.

• 12 Juli 2016 - 10:10

Bep:

Wel niet vergeten de pas mee te nemen de sleutels van de binnen kant van de deur af te trekken. Hahahahaha.

Heel veel plezier en een goede vlucht en reis

• 12 Juli 2016 - 10:19

Ben:

Een hele goeie reis en succes met de eerste linkse kilometers morgen ;)

• 12 Juli 2016 - 13:31

Annemie:

Goede vlucht morgen en fijne vakantie

• 12 Juli 2016 - 17:16

Lenie Thomassen:

Goede reis en een fijne vakantie

• 13 Juli 2016 - 19:56

Marie-Josę:

En vakantiegangers
    Goed aangekomen op het Ierse eiland? Links rijden moet voor jou Jo toch niet zo moeilijk zijn....je bent al links (handig bedoel ik).
    Wel opletten als je een parkeergarage uitrijdt.....

• 13 Juli 2016 - 19:58

Marie-Josę:

Veel plezier en geniet
    Proficiat voor Mark en een gezellige avond!

Groeten

• 14 Juli 2016 - 07:40

Iris:

Geniet van jullie zoon en schoondochter. Maak er weer een mooi avontuur van.
    Liefs, de buurvrouw